Tanums Bostäder ökar servicen och tillgängligheten

""

Via kommunens kundcenter kan du nu få information och svar på dina frågor som gäller Tanums Bostäder.

Detta ökar tillgängligheten ännu mer och höjer servicenivån för alla Tanums Bostäders hyresgäster.

Kundcenter kommer att besvara våra telefonsamtal mellan klockan 8.00-16.30 på vardagar. Du ringer som vanligt på 0525-183 50.

Telefonnumret för felanmälan kommer även fortsättningsvis att kopplas vidare till Riksbyggens jour, efter kontorstid. Att notera; efter kontorstid är det endast de riktigt akuta ärendena som kommer att åtgärdas (vid fara för liv och fastighet).

Tanums Bostäder kommer även fortsättningsvis att ta emot ”dropin-besök”, vardagar mellan klockan 10-12 och 13-14. Övrig tid gäller tidsbokning.

Tanums Bostäders hemsidalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster kan du lämna web-felanmälan, som inloggad hyresgäst på ”Mina sidor”. Web-felanmälan kan lämnas dygnet runt, men dessa administreras endast under kontorstid. Det finns även autogiroanmälan som en ny e-tjänst på Tanums Bostäders hemsida.